مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی گفت: ۱۵ روستای استان از ابتدای امسال با اجرای شبکه آبرسانی از چرخه آبرسانی سیار خارج شدند و با هزینه ۲۴ میلیارد تومانی شبکه آبرسانی این ۱۵ روستا اجرا شد.

آبرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۶۴ روستای دیگر به شبکه آبرسانی متصل شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا دو سال آینده از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد، برای روستاهای با جمعیت پایین تر، آبرسانی سیار همچنان ادامه دارد. از ابتدای امسال تاکنون ماهانه به طور متوسط بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ روستای استان با تانکر آبرسانی شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: به دلیل بارندگی‌های خوب امسال و آبدهی قنوات، تعداد روستاهای کمتری در بهار امسال به آبرسانی سیار نیاز داشتند، اما برای پیک تابستانه پیش‌بینی می‌شود به ۴۴۷ روستا آبرسانی با تانکر انجام شود.

وی گفت: آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی با ۳۳ دستگاه تانکر انجام می‌شود و برای موارد ضروری هم شرکت آب و فاضلاب استان ۴ تانکر به صورت تملکی در اختیار دارد که پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 525336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha